Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine http://www.diosa.si/spletna-trgovina/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino http://www.diosa.si/spletna-trgovina/ upravlja podjetje Nina Frank s.p..

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo v trenutku, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

V spletni trgovini http://www.diosa.si/spletna-trgovina/ lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine pridobite uporabniško ime in geslo, ki je enako naslovu elektronske pošte ter gesla. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

2. POSTOPEK NAKUPA

2.1 Nakup kot “registrirani uporabnik” ali “gost “

Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.

2.1.1 Nakup kot “gost”

V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite s klikom na gumb NADALJUJ.

V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

 2.1.2 Nakup kot registriran uporabnik

V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino http://www.diosa.si/spletna-trgovina/, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu MOJ RAČUN zgodovino preteklih naročil.

Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite z klikom na gumb NADALJUJ. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Po pravilno vnesenih podatkih, se bo na naslednji strani izpisalo, da vam je na vnešen e-poštni naslov bilo posredovano elektronsko sporočilo s podatki o registraciji.

Če aktivacijske e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-pošto: info@diosa.si

Za pregled ponudbe izdelkov prebrskajte našo spletno trgovino, akcije ali preberite opise pri posameznih izdelkih. Na desni strani imate na voljo izbirnik kategorij izdelkov, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono DODAJ V KOŠARICO. Desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. V KOŠARICI, se vam prikazuje seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumba PRIKAŽI KOŠARICO in PLAČILO.

Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb PLAČILO ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

1. KOŠARICA: Ko kliknete na gumb PRIKAŽI KOŠARICO, lahko poljubno spreminjate količine izbranih izdelkov in zraven pritisnite gumb POSODOBI KOŠARICO.

Sledi gumb NAPREJ NA NAROČILO.

2. PLAČILO:

1. MOŽNOST NAKUPA: Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti. Lahko pa nakup izvedete  tudi kot “gost” in pri vsakem naročilu vnesete vse potrebne podatke za dostavo.

2. PODROBNOSTI O PLAČNIKU: Preverite svoje podatke za dostavo

Sledi pregled vašega naročila in izbira dostave.

3. PODROBNOSTI DOSTAVE: Izberite način dostave ali osebni prevzem.

Sledi izbira plačila.

4. NAČIN PLAČILA: Izberete način plačila.

Izberite želeni način plačila in kliknite na gumb ZAKLJUČI NAKUP.

Naročilo je zaključeno.  Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljnjo obdelavo.

Zgodovino in status naročil lahko kadarkoli spremljate v MOJ RAČUN s klikom na Zgodovina.

Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

3. NAČINI PLAČILA 

 Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa.
  • PLAČILO na naš transakcijski račun: Pri plačilu na naš transakcijski račun, boste na vaš e-poštni naslov, prejeli navodila o izvedbi plačila (številko TRR, …). Pri plačilu na naš transakcijski račun, si lahko vaša banka, ali pošta zaračuna provizijo, katera ni obračunana na računu.

4. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in ne vključujejo DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost – nismo zavezanci za DDV).

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI

Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST IN DARILNI VAVČER

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, e-pošte, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.

5. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

6. NAROČANJE

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati. Torej možnosti vračila izdelkov ni.

7. DOSTAVA

Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

Blago pošiljamo prek podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

 7.1.1 STROŠKI DOSTAVE V SLOVENIJI

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Strošek dostave je 4,50 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije (glej 2. NAČIN PLAČILA). Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije obračuna naknadno in ni zaveden na računu.

7.1.2 DOSTAVA PO SVETU  

Trenutno ne dostavljamo v druge države, kot pa v Slovenijo.

8. REKLAMACIJE in NAPAČNO BLAGO

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani izdelek zamenjali z novim.

O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na mail info@diosa.si, da bo zadeva čim hitreje urejena.

NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti trgovino http://www.diosa.si/spletna-trgovina/ na elektronski naslov info@diosa.si. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja se kupcu pošlje pravi izdelek.

9. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke v spletni trgovini http://www.diosa.si/spletna-trgovina/ so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

10. UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI – kako postanete član in kaj s tem pridobite?

S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo:

  • ob naročilih vam ni potrebno več posredovati vaših podatkov, saj so ti že shranjeni,
  • imate možnost pregleda preteklih nakupov,
  • če ste prijavljeni na prejemanje e-novic, boste sproti obveščeni o novostih in naši akcijski ponudbi.

11. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@diosa.si ali na tel številko 040 424 024 ali po klasični pošti na naslov Nina Frank s.p., Pintarjeva ulica 15, 2000 Maribor.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

12. PODATKI O PODJETJU

Nina Frank s.p.
Pintarjeva ulica 15
2000 Maribor
tel.: +386 40 424 024
e-pošta: info@diosa.si

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Novice in ugodnosti

Želite prejemati naše novice in ugodnosti v vaš elektronski nabiralnik?
E-mail
Ime
Priimek